martes, 4 de diciembre de 2012

Concurs Engresca't 2013



Benvolguts,
Ens adrecem a vostès per informar-vos que des de l'Associació Cultural Telecogresca iniciem una nova edició de l'Engresca't, el nostre concurs de grups amateurs que aquest any coincidint amb la cinquena edició inicia una nova modalitat, Engresca't per Djs!
La nostra voluntat és arribar al màxim de gent relacionada amb el sector per tal que ningú es perdi l'oportunitat de participar al concurs on pot obtenir premis com per exemple, tocar a la Telecogresca. Les inscripcions es van obrir aquest passat diumenge dia 2 de desembre i romandran obertes fins el diumenge 30. A més a més també oferim altres premis que podeu consultar a la pàgina web del concurs www.telecogresca.com/engrescat.

Buenas tardes,
Nos dirigimos a ustedes para informarles que desde la Asociación Cultural Telecogresca iniciamos una nueva edición del Engresca't, nuestro concurso de grupos amateurs que este año coincidiendo con la quina edición, inaugura una nueva modalidad, Engresca't para Djs!
Nuestra voluntad es promocionar el certamen a la máxima gente posible, y conseguir de esta manera, que nadie pierda la oportunidad de participar en el concurso y poder tocar en la Telecogresca. Las inscripciones se abrieron el pasado domingo día 2 de diciembre y estarán abiertas hasta el domingo 30 de diciembre. Además también ofrecemos otros premios que podéis consultar en la página web del concurso www.telecogresca.com/engrescat.

Associació Cultural TGK | C/ Jordi Girona 1-3 Campus Nord UPC Edifici Ω Despatx 106 08034 Barcelona | Tel 934 137 662 | NIF: G65748394

No hay comentarios:

Publicar un comentario