miércoles, 17 de abril de 2013

Els Dimarts de MiRollo hoy recomendando a SUPERMOSCA


Recomanant Supermosca

Els valencians Supermosca són una banda que després de diversos canvis de formació es manté unida des de 2007 i en una direcció més que correcta que els ha portat a ser una de les majors promeses de l'Indie fet en la capital del Túria.
El seu primer llarg "Sangchili 1935" que veuria la llum a finals de 2010 es van posar per a gravar-lo sota la direcció de Hans Krüger (Tiki Phantoms, Delorean, Half Foot Outside) i van deixar el mastering a Santi García (Standstill, The New Raemon, Nueva Vulcano, Madee). És un disc cru i directe, que homenatja al món de la boxa, en especial a Baltasar Sangchili, el primer campió del món espanyol, a què li deuen el titule del seu primer treball.
En el 2011 Fede Fernandez deixa la banda per motius personals i entra en ella Josep Zapater als teclats i cors, donant pas a l'actual i definitiva formació de Supermosca. El que retardaria la publicació del disc ja mencionat fins a principis de 2012, sent finalment autoeditat.
Han tocat per tot l'estat espanyol, en festivals com el Low Cost de Benidorm, Monkey Week, FRA o Indielx on han compartit cartell amb grans de l'escena com Los Planetas, Second, Vetusta Morla, Love of Lesbian, Maga o Iván Ferreiro.

Estos últims mesos han composat els cinc temes que formen part del seu EP "Miedo, cinco letras" que va veure la llum el passat mes de Gener amb el recolzamnt de Digisep Media i Warner Music Spain. És una autèntica joia del què m'agradaria destacar-vos el seu primer single "Naoko" un temazo de pop tendre, inusualment bonic i ple de matisos. Vos deixe el seu vídeo:
 
 
una abraçada, #SempreUnaAbraçada
dao 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola a todos ;D Hoy os quería recomendar a los valencianos SUPERMOSCA, una banda que tras varios cambios de formación se mantiene unida desde 2007 y en una dirección más que correcta que le ha llevado a ser una de las mayores promesas del Indie hecho en la capital del Turia.
Pasan cuatro años en los que van dando conciertos y forma a los temas del que sería su primer largo "Sangchili 1935" que vería la luz a finales de 2010. Se pusieron para grabarlo en manos de Hans Krüger (Tiki Phantoms, Delorean, Half Foot Outside) y dejaron el mastering a Santi García (Standstill, The New Raemon, Nueva Vulcano, Madee). Es un disco crudo y directo, que homenajea al mundo del boxeo, en especial a Baltasar Sangchili, el primer campeón del mundo español, al que le deben el titulo de su primer trabajo.
En el 2011 Fede Fernandez deja la banda por motivos personales y entra en ella Josep Zapater a los teclados y coros, dando paso a la actual y definitiva formación. Lo que retrasaría la publicación del disco ya mencionado hasta principios de 2012, siendo finalmente autoeditado.
Han tocado por toda España en festivales como el Low Cost de Benidorm, Monkey Week, FRA o Indielx donde han compartido cartel con grandes de la escena como Los Planetas, Second, Vetusta Morla, Love of Lesbian, Maga o Iván Ferreiro.
Estos últimos meses han compuesto los cinco temas que forman parte de su EP "Miedo, cinco letras" que vió la luz el pasado mes de Enero con el respaldo de Digisep Media y Warner Music Spain. Es una auténtica joya de la que me gustaría destacaros su primer single "Naoko" un temazo, de pop tierno, inusualmente bonito y lleno de matices.
Os dejo su video:

Un abrazo, #siempreunabrazo
dao

No hay comentarios:

Publicar un comentario