domingo, 21 de julio de 2013

STEVE VAI i KRIS KRISTOFFERSON A LA SALA BARTS







Facebook icon

Twitter icon

Forward icon




DUES NOVES CONFIRMACIONS AMB AIRE DE LLEGENDA A LA SALA BARTS: STEVE VAI I KRIS KRISTOFFERSON

Què dir d’Steve Vai? El que fou deixeble de Joe Satriani i company de Frank Zappa durant el seus últims anys de carrera, és des de fa temps un nom consagrat en el món de la música a l’altura dels seus referents. Virtuós guitarrista i excel·lent productor, Vai ens presentarà el seu últim treball The Story of Light (2012), una continuació de l’àlbum Real Illusions: Reflections (2005), un relat còsmic ple de creativitat i destresa tècnica.

D’altra banda, el polifacètic cantant, compositor i actor Kris Kristofferson, autor de temes antològics com Me and Bobby McGee, Help Me Make It Through the Night, Sunday Mornin' Comin' Down i For the Good Times, versionats en nombroses ocasions per grans artistes al llarg de la història, manté un lloc com a figura clau en el moviment country de New Nashville a principis dels 70. El públic més jove, però, el coneixeran per les seves aparicions a pel·lícules com la saga Blade o la versió de Tim Burton d'El Planeta de los Simios. El seu concert a BARTS serà l'única actuació a Espanya d'aquesta veritable llegenda viva.
STEVE VAI> DILLUNS 16 DE SETEMBRE, 21H.
KRIS KRISTOFFERSON> DIMARTS 17 DE SETEMBRE, 21H.
ENTRADES DEMÀ DIVENDRES A LA VENDA A WWW.THEPROJECT.ES I TICKETMASTER
_____________________________________________________________________________________

DOS NUEVAS CONFIRMACIONES CON AIRE DE LEYENDA EN LA SALA BARTS: STEVE VAI Y KRIS KRISTOFFERSON

¿Qué decir de Steve Vai? El que fue discípulo de Joe Satriani y compañero de Frank Zappa durante el sus últimos años de carrera, es desde hace tiempo un nombre consagrado en el mundo de la música a la altura de sus referentes. Virtuoso guitarrista y excelente productor, Vai nos presentará su último trabajo The Story of Light (2012), una continuación del álbum Real Illusions: Reflections (2005), un relato cósmico lleno de creatividad y destreza técnica.
Por otra parte, el polifacético cantante, compositor y actor Kris Kristofferson, autor de temas antológicos como Me and Bobby McGee, Help Me Make It Through the Night, Sunday Mornin 'Comin' Down y For the Good Times, versionados en numerosas ocasiones por grandes artistas a lo largo de la historia, mantiene un lugar como figura clave en el movimiento country de New Nashville de principios de los 70. El público más joven, no obstante, lo conocerá por sus apariciones en películas como la saga Blade o la versión de Tim Burton de El Planeta de los Simios. Su concierto en BARTS serà la única actuación en España de esta auténtica leyenda viva.
STEVE VAI> LUNES 16 DE SEPTIEMBRE, 21H.
KRIS KRISTOFFERSON> MARTES DE 17 SEPTIEMBRE, 21H.
ENTRADAS MAÑANA A LA VENTA EN WWW.THEPROJECT.ES Y TICKETMASTER

No hay comentarios:

Publicar un comentario