viernes, 6 de septiembre de 2013

DUNCAN DHU CONFIRMA UNA SEGONA DATA AL PALAU DE LA MÚSICA



DUNCAN DHU, SEGON CONCERT AL PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

 
DUNCAN DHU ENTRA DIRECTAMENT AL Nº2 DE LA LLISTA OFICIAL DE VENDES I ANUNCIA NOVES DATES D'EL DUELO TOUR 2013 A BARCELONA I MADRID
Després d’anunciar que la seva gira El Duelo 2013 arribaria a Barcelona el divendres 8 de novembre, Duncan Dhu confirmen una segona actuació al Palau de la Música Catalana davant la gran demanda d’entrades.
La nova cita serà dissabte 9 de novembre, una espectacular acollida per demostrar que el retorn als escenaris de Mikel Eretxun i Diego Vasallo és un dels esdeveniments musicals més esperats de la temporada.
DISSABTE,  9 DE NOVEMBRE - PALAU DE LA MÚSICA - 21:00H.
Entrades a la venda DILLUNS 9 SETEMBRE a www.theproject.es i Ticketmaster
________________________________________________________________________________

DUNCAN DHU, SEGUNDO CONCIERTO EN EL PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

DUNCAN DHU ENTRA DIRECTAMENTE AL Nº2 DE LA LISTA OFICIAL DE VENTAS Y ANUNCIA NUEVAS FECHAS DE EL DUELO TOUR 2013 EN BARCELONA Y MADRID
Tras anunciar que su gira El Duelo 2013 llegaría a Barcelona el viernes 8 de noviembre, Duncan Dhu confirman una segunda actuación en el Palau de la Música Catalana ante la gran demanda de entradas.
La nueva cita será el sábado 9 de noviembre, una espectacular acogida para demostrar que el regreso a los escenarios de Mikel Eretxun y Diego Vasallo es uno de los eventos musicales más esperados de la temporada.
SÁBADO, 9 DE NOVIEMBRE - PALAU DE LA MÚSICA - 21:00H.
Entradas a la venta el LUNES 9 DE SEPTIEMBRE en www.theproject.es y Ticketmaster

No hay comentarios:

Publicar un comentario