lunes, 23 de junio de 2014

LA GOSSA SORDA torna amb nou cd, LA POLSEGUERA

SUPORT PRODUCCIONS informa:
[Comunicat, Portada i fotos]


La Polseguera nou disc de La Gossa Sorda
(Versión en castellano a continuación)
Després d'un any i mig de parada i de quatre sense traure disc, el grup de Pego torna a escena amb La Polseguera. El cinqué disc de la formació ha estat gravat aquesta primavera als estudis Tesla de Dénia, produït per Jaume Faraig.
La Polseguera és la tempesta covada en un temps d'humiliacions i misèria compartida. La resposta inevitable que s'escampa pels carrers i per les places.
Dotze cançons on La Gossa reprén els estils de sempre com el reggae i l'ska però aprofundint en el mestissatge i buscant noves sonoritats. Hi col·laboren entre d'altres el cantant Carles Dénia, la cantant de KI Sap Paula Bam Bam i Jano el Dj de la Raíz.


Des de divendres passat es pot veure pel youtube el video de la primera cançó "La Nostra Sort" que ja ha superat les 25.000 visites.
Divendres 20 de juny es prodrà escoltar el disc des de la pàgina de bandcamp del grup. L'1 de juliol La Polseguera arribarà a les botigues.
La presentació en directe de La Polseguera serà aquest dissabte 21 de juny dins del concert de festes de Pego. Dilluns 23 estaran presentant el disc a la platja d'Alboraia dins del Xufa Rock. A partir d'ací comencen una gira que els portarà a més de trenta destins diferents en els propers mesos.


La Polseguera nuevo disco de La Gossa Sorda

Después de año y medio de parada y de cuatro sin sacar disco, el grupo de Pego vuelven a escena con La Polseguera. El quinto disco de la formación ha sido grabado esta primavera en el estudio Tesla de Dénia y producido por Jaume Faraig.
La Polseguera es la tormenta incubada en un tiempo de humillaciones y miseria compartida. La respuesta inevitable que llena las calles y las plazas.
Doce canciones donde La Gossa retoma los estilos de siempre como el reggae i el ska pero profundizando en el mestizaje i buscando nuevas sonoridades. Han colaborado, entre otros, el cantante Carles Dénia, la cantante de Ki Sap Paula Bam Bam y Jano dj de La Raíz.
Desde el viernes pasado se puede ver por youtube el video de la primera canción La Nostra Sort que ya ha superado las 25.000 visitas.
La presentación en directo de La Polseguera será el próximo sábado 20 de Junio en el concierto de fiestas de Pego. El lunes 23 de Junio estarán presentado el disco en la playa de La Patacona de Alboraia dentro del Xufa Rock. A partir de aquí empieza una gira que les llevará a más de treinta destinos diferentes en los próximos meses.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario