domingo, 12 de octubre de 2014

La Produktiva Records News

Xavieruga
 
"Ha estat un plaer" és el títol del nou disc del cantautor de Castellbisbal. Un treball on trobem la ironia i la sensibilitat que ens te acostumats el Xavieruga (Xavier Lizana). Al disc hi han participat  Miquel Ballester (Bremen, Dani Flaco, etc) a la bateria, Nando Caballero a la producció, baix i guitarres i Albert Palomar a la gravació veus i guitarres. També han col·laborat, entre d'altres, Cesk Freixes i Ramon Garriga (Carles Carolina).

Indie d'autor? És possible, nomès teniu d'escoltar "Antonio Luque" (la versió d'Angela de Sr. Chinarro), "Montmell" o "Esther Williams", per exemple.

Press Kit (WAV, MP3, Nota de premsa i fotos): http://bit.ly/1nLLX0n


 
"Ha estat un plaer" es el título del nuevo disco del cantautor de Castellbisbal. Un trabajo donde encontramos la ironía y la sensibilidad que nos tiene acostumbrados el Xavieruga (Xavier Lizana). En el disco han participado Miguel Ballester (Bremen, Dani Flaco, etc) a la batería, Nando Caballero a la producción, bajo y guitarras y Albert Palomar a la grabación voces y guitarras. También han colaborado, entre otros, Cesk Freixes y Ramon Garriga (Carles Carolina).

Indie de autor? Es posible, sólo tienes que escuchar "Antonio Luque" (la versión de "Angela" de Sr. Chinarro),"Montmell" o "Esther Williams", por ejemplo.
 

Press Kit (WAV, MP3, Nota de prensa y fotos)
http://bit.ly/1nLLX0n

 
El Sobrino del Diablo a Radio3
 
A partir del dimarts 30 de setembre, El Sobrino del Diablo inicia una col·laboració mensual amb una cançó i participant en la tertúlia al programa de Radio3 "Todos Somos Sospechosos", de contingut literari, cinematogràfic i musical i amb la cultura canalla i la sèrie negra com a comú denominador. Programa dirigit i presentat per Laura Gonzàlez i que s'emet de 3 a 4h de la matinada de dimarts a divendres.
 
A partir del martes 30 de septiembre, El Sobrino del Diablo inicia una colaboración mensual con una canción y participando en la tertulia en el programa de Radio3 "Todos Somos Sospechosos", de contenido literario, cinematográfico y musical y con la cultura canalla y la serie negra como común denominador. Programa dirigido y presentado por Laura Gonzàlez y que se emite de 3 a 4h de la madrugada de martes a viernes.
 
El Sobrino en Valencia y Manises!

SÁBADO 4 oct. Sala JUANITA (VALENCIA)
DOMINGO 5 oct. CAFÉ TEATRE MANISES 
 
Nando Caballero
 
Fa un any i mig vaig tenir un infart i van operar-me del cor. Durant els molts i llargs mesos de baixa i recuperació vaig escriure i gravar moltes, moltes cançons, però totes molt tristes, massa personals. Per això vaig agafar totes aquelles cançons, les vaig amagar dins d’un calaix i vaig tornar a començar, un doble bypass i quatre stents desprès, de zero el passat estiu. El resultat és aquest EP. Però d’una cosa sí que van servir-me totes les hores que vaig passar fent el “disc perdut”, vaig veure que era capaç de gravar i produir per mi mateix sense ajuda de ningú al petit estudi de casa meva.
Nando

Hace un año y medio me dio un infarto y me operaron del corazón. Durante los muchos (y largos) meses de baja y recuperación escribí y grabé muchas, muchas canciones, pero todas muy tristes y demasiado personales. Por eso tomé todas esas canciones, las escondí en un cajón y volví a empezar de cero, un doble bypass y cuatro stents después, el pasado verano. El resultado es éste EP. Pero de algo sí me sirvieron todas las horas que pasé haciendo el "disco perdido", vi que era capaz de grabar y producir por mí mismo sin ayuda de nadie en el pequeño estudio de mi casa.

Nando

Press Kit (WAV, MP3, Nota de premsa i fotos): http://bit.ly/YT5AI0

 


“Podríem ser tu i jo. De fet, els protagonistes de les cançons del Nando som tu i jo. Nosaltres. Per art de màgia, la nostra vida forma part de l'elegant i melancòlic pentagrama de sonoritats pop-rock que conté ‘Abracadabra’. L'últim disc del Caballero és d’una producció orgànica, pròxima i viva, com el vent que bufa tan fort avui.” (Raúl Hinojosa, iCat)
 
"Podríamos ser tú y yo. De hecho, los protagonistas de las canciones de Nando somos tú y yo. Nosotros. Por arte de magia, nuestra vida forma parte del elegante y melancólico pentagrama de sonoridades pop-rock que contiene 'Abracadabra'. El último disco del Caballero es una producción orgánica, cercana y viva, como ese viento que sopla tan fuerte hoy en día." (Raúl Hinojosa, iCat) 
 
"L'imparable Nando Caballero fa màgia. 'Abracadabra' és un conjur de quatre encanteris que et deixen amb ganes de molt més. Melodies rodones com un moviment de Tai-Txi i unes lletres on fa un pas més en el seu univers particular." (Albert Palomar)

"El imparable Nando Caballero hace magia.’Abracadabra’ es un conjuro de cuatro hechizos que te dejan con ganas de mucho más. Melodías redondas como un movimiento de Tai- Chi y unas letras donde da un paso más en su universo particular." (Albert Palomar) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario