jueves, 11 de abril de 2013

Els Dimarts de MiRollo: ¿El Indie está de moda?

Els Dimarts de MiRollo: Està l'indie de moda?

Pareix com que en els últims temps la música Indie ja no és el que era, cada vegada hi ha més grups que s'autodenominen Indies, cada vegada hi ha més gent que diu que li agrada la música Indie, cada vegada són més les pel·lícules que inclouen en la seua banda sonora música Indie. Els festivals d'estiu, alguns dels quals se celebren en la nostra comunitat, com l'Arenal Sound de Borriana o el Low Cost Festival de Benidorm estan infestats de bandes Indie. Què està passant? És una moda passatgera? Una tendència? Només el temps ho sap, ja ho veurem. El que si està clar és cada dia hi ha més accés a este tipus de música anomenada Indie. Grups com Los Planetas, Love of Lesbian, Lori Meyers, Second, Vetusta Morla o sense eixir de les nostres fronteres LA HABITACIÓN ROJA estan triomfant tant dins com fora d'Espanya. Ells acaben de tornar d'una gira per Mèxic en la que han triomfat!
Estem d'enhorabona i ens congratulem d'això i tractarem d'aprofitar el moment, per si no dura. El que si és indubtable és que cada dia més sales aposten per una música alternativa, per una oferta diferent i això és un benefici per a tots, per a la Cultura, per a la música en general. Cada dia hi ha més grups, més solistes que van apareixent de cap a cap de la nostra comunitat i a poc a poc vos anirem presentant a molts d'ells perquè els escolteu, els conegueu i poder opinar per vosaltres mateixos si vos agraden o no, si mereixen la pena, si són el vostre rotllo. Per la meua part ja sabeu quin és MiRollo, encara que m'agrada la bona música siga de l'estil que siga és bona música i quan és en directe què més es pot demanar? Ens veiem en els concerts!

Una abraçada Sempre!
dao 

VIA  http://www.tresdeu.com/

Parece como que en los últimos tiempos la música Indie ya no es lo que era,cada vez hay más grupos que se autodenominan Indies, cada vez hay más gente que dice que le gusta la música Indie, cada vez son más las peliculas que incluyen en su banda sonora música Indie. Los festivales de verano, algunos de los cuales se celebran en nuestra comunidad, como el Arenal Sound de Burriana o el Low Cost Festival de Benidorm están plagados de bandas Indie. ¿Qué está pasando?
¿Es una moda pasajera? ¿Una tendencia? Solo el tiempo lo sabe, ya lo veremos. Lo que si está claro es cada día hay más acceso a este tipo de música que llamamos, o llaman Indie. Grupos como Los Planetas, Love of Lesbian, Lori Meyers, Second, Vetusta Morla o sin salir de nuestras fronteras LA HABITACION ROJA están triunfando tanto dentro como fuera de España. Ellos acaban de volver por una gira por Mexico en la que han triunfado!
Estamos pues de enhorabuena y nos congratulamos de ello y vamos a tratar de aprovechar el momento, por si no dura, jajaja :D
Lo que si es indudable es que cada día más salas apuestan por una música alternativa, por una oferta diferente y eso es un beneficio para tod@s, para la Cultura, para la música en general. Cada día hay más grupos, más solistas que van apareciendo a lo largo y ancho de nuestra  comunidad y poco a poco os iremos presentando a muchos de ellos para que los escuchéis, los conozcáis y poder opinar por vosotros mismos si molan o no, si merecen la pena, si son vuestro rollo.
Por mi parte ya sabéis cual es MiRollo, aunque amo la música por encima de todo y la buena música sea del estilo que sea es buena música y cuando es directo, ya, ¿qué más se puede pedir?
Nos vemos en los conciertos y un abrazo.
#SiempreUnAbrazo
dao

No hay comentarios:

Publicar un comentario