lunes, 27 de octubre de 2014

EXTREMODURO, SOLD OUT AL PALAU SANT JORDI (en castellano a continuación)

 
EXTREMODURO, SOLD-OUT AL PALAU SANT JORDI
LA BANDA EXHAUREIX LES 15.000 LOCALITATS UNA SETMANA ABANS DE LA SEVA ACTUACIÓ
La gira 2014 d'Extremoduro, en la qual presenten el seu darrer treball discogràfic Para todos los públicos, arriba aquest dissabte 1 novembre al Palau Sant Jordi de Barcelona amb l'aforament complet. Aquest serà el darrer concert que el grup oferirà a la península, abans d'anar a Canàries i després, gairebé immediatament a Amèrica. Amb el concert de dissabte a Barcelona, seran més de 40.000 espectadors els que hauran gaudit d'aquesta gira a Catalunya, que també ha passat per Santa Coloma, Salou i Sant Feliu de Guíxols.
Un nou èxit que confirma la gran expectació que desperta el retorn de Robe i companyia als escenaris, o el retrobament amb una de les bandes més destacades i representatives del millor rock cantat en castellà. Guitarres dures i poesia urbana en una personalíssima conjunció de ràbia i bellesa moltes vegades imitada, però fins ara encara per superar.

EXTREMODURO, SOLD-OUT EN EL PALAU SANT JORDI
LA BANDA AGOTA LAS 15.000 LOCALIDADES UNA SEMANA ANTES DE SU ACTUACIÓN
La gira 2014 de Extremoduro, en la que presentan su último trabajo discográfico Para todos los públicos, llega este
sábado 1 noviembre al Palau Sant Jordi de Barcelona con el aforo completo. Este será el último concierto que el grupo ofrecerá en la península, antes de ir a Canarias y después, casi de inmediato a América. Con el concierto del sábado en Barcelona, van a ser más de 40.000 espectadores los que habrán disfrutado de esta gira en Cataluña, que también ha pasado por Santa Coloma, Salou y Sant Feliu de Guíxols.
Un nuevo éxito que confirma la gran expectación que despierta el retorno de Robe y compañía a los escenarios, o el reencuentro con una de las bandas más destacadas y representativas del mejor rock cantado en castellano. Guitarras duras y poesía urbana en una personalísima conjunción de rabia y belleza muchas veces imitada, pero hasta ahora todavía por superar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario