Català
La primera edició del festival supera els 3.000 espectadors, que van poder gaudir de la música en un entorn còmode, net i vestit de gala per l'ocasió.
Bona Nit Barcelona es consolida així com una proposta amb caràcter propi a la variada oferta cultural de la ciutat, i apunta una segona edició.
Les primeres edicions mai no són fàcils, especialment enmig de la difícil situació de l'industria musical, i a una ciutat que ofereix cada any una gran quantitat de festivals consolidats. Tot i així, aquest dissabte el Bona Nit Barcelona va aconseguir convocar al Poble Espanyol més de 3.000 persones disposades a viure una experiència diferent i, sobretot, a gaudir de la música. Un èxit que referma l'interessant proposta, no només basada en els noms del cartell sinó també en un recinte adient, la restauració, la comoditat i com no, la sostenibilitat.
El públic va poder gaudir de la música de Kings of Convenience, KAKKMADDAFAKKA, Dry the River, Fanfarlo i Inspira però també visitar la Casa Budweiser, on es podia veure l'exposició que havien preparat els alumnes de l'escola Elisava, passejar pel nostre BeCo market de productes conscients amb el medi ambient, degustar una oferta gastronòmica de qualitat al restaurant Aguaribay, i fins i tot alguns afortunats van pujar al recinte en una furgoneta Volkswagen equipada amb tecnologia BlueMotion. Els aftershows distribuïts a diversos racons de Barcelona a càrrec de Marcin Öz, Joan S. Luna i Indiespot DJs també van registrar una bona entrada, complementant així l'oferta del festival amb una proposta més ballable i allargant la nit fins la matinada.
Gràcies per ajudar-nos a difondre aquest nou festival, i esperem tornar-nos a veure l'any vinent per gaudir d'una Bona Nit.
Castellano
En su primera edición el festival logra superar los 3.000 espectadores, que pudieron disfrutar de la música en un entorno cómodo, limpio y decorado para la ocasión.Bona Nit Barcelona se consolida así como una propuesta con carácter propio dentro de la variada oferta cultural de la ciudad, y apunta a una segunda edición.
Las primeras ediciones nunca son fáciles, especialmente en medio de la difícil situación actual de la industria musical y en una ciudad que ya cuenta con una gran cantidad de festivales consolidados. Aún así, el pasado sábado el Bona Nit Barcelona consiguió convocar en el Poble Espanyol a más de 3.000 personas dispuestas a vivir una experiencia diferente y, sobretodo, a disfrutar de la música. Un éxito que reafirma el interés de esta propuesta, no únicamente basada en los nombres del cartel, sino también en el encanto del recinto, la restauración, la comodidad y, cómo no, la sostenibilidad.
El público pudo disfrutar de la música de Kings of Convenience, KAKKMADDAFAKKA, Dry the River, Fanfarlo e Inspira pero también visitar la Casa Budweiser, donde se exponía una muestra de posters diseñados por los alumnos de la Elisava, pasear por nuestro BeCo market de productos conscientes con el medio ambiente, degustar una oferta gastronómica de calidad en el restaurante Aribay, e incluso algunos afortunados pudieron subir al recinto en una de las furgonetas Volkswagen con tecnología BlueMotion. También los aftershows a cargo de Marcin Öz, Joan S. Luna e Indiespot DJs registraron una buena entrada complementando así la oferta del festival con una propuesta más bailable y alargando la noche hasta la madrugada.
Gracias por ayudarnos a difundir este nuevo festival, esperamos volver a veros el año que viene para disfrutar juntos de otra Bona Nit.
|
||||
No hay comentarios:
Publicar un comentario